lördag 16 februari 2013

Oops, nu har det visst gått sådär lång tid igen sen jag skrev senast. Så kan det vara ibland.

Sen senast har vi hunnit med endel träning, för Sashas del har det blivit mest lydnad men även lite agility. Och för Arya har det mest blivit inkallning och lek. 
Vi har även tagit en helg i Motala med goda vänner och så svängde vi förbi Mjölby för att heja på Nettan och Sandra. Sasha har blivit lite väl rund för sin egen skull, eller som Nettan sa; "Hon är inte tjock, hon är FET!". Så det blir en hel del motion för Sasha just nu, Sebastian har säkert gått nån mil om dan med henne den här veckan. Hoppas hon kommer i form snart.

Annars har jag inte sådär överdrivet mycket att skriva om. Jobbet går bra, bilen går bra och nu ska jag hoppa in i duschen. Hejsvejs!

 Tjockhunden <3 Med finfin attityd!

5 kommentarer:

Sara och Lhyra sa...

Jag tycker man lätt blir lite blind på hur sin egen hunds form är. Jag har ingen aning om Lhyra är fet eller smal. Skulle gissa lite åt det rundare hållet men vem vet ;)

Zandra sa...

Jag och Lystra gillar Sasha även om hon är tjock ;)

Tack för bus dejten igår även om syrrorna inte verkade vilja leka jätte mycket för ovanlighetens skull. Skönt iaf att alla fyra (!) hundarna kommer så bra överens. :)

Ser framemot helgen och att umgås lite mer!

Anonym sa...

Haha, skönt att höra att det inte bara är Silla som är fet ;) //Enma o Silla

Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva sa...

Hehe, Sashas viktuppgång gick inte att missa. Rund som en tunna ;) Fast det kanske beror på den lilla damen, ibland är det ju svårt att komma ut som man brukar när man har en valp också.

Jättefin bild. Hon har så fin kontakt!!!

Linda sa...

Hej,

Hittade hit och vad kul att läsa om en till liten golden valp. Jag har också en här hemma som är nog ungefär lika gammal som din! :)

Lycka till med allt!

/Linda