tisdag 19 februari 2013

Jag tänkte att jag, precis som Zandra, ska börja med fokusveckor där jag väljer att fokusera på olika moment. Dels för att det är nyttigt med lite kontinuitet i min träning men också för att begränsa tiden jag tränr. Som det är nu får jag ryck ett par gånger i veckan och så tränar vi i ett par timmar. Jag tänker att det nog kanske är bättre att träna lite varje dag och sen lägga till ett par längre pass i veckan.

Med Arya blir det kontakt i sitt och med Sasha så tänker jag att hon bara ska få bjuda på olika moment, så vi jobbar in att det är hon som ska bjuda in till träning. För Arya blir ju även detta träning, eftersom hon hatar att inte få vara i centrum.

4 kommentarer:

Linda sa...

Tanken med Stella är att vi ska träna tävlingslydnad samt apportering även om vi för tillfälligt mest bara håller på och lägger grunder! :)
Vad tränar ni för något?

Ja, vi var på kurs hos klickerklok! Jag tyckte kursen var jätte bra - vi gick grundkursen och vi gick igenom mycket grunder som belöningsutveckling osv, men vi var bara tre stycken på kursen så samtidigt fick man mycket individuell hjälp och fick vara med och styra lite över kursinnehållet! Så jag är nöjd över kursen och skulle gärna gå någon mer kurs för dem!

Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva sa...

Sv: Jajjemän, längdskidåkare var vad dom såg igår. Mycket lustigt hur de tog sig fram!

Hanna aka Lilla My sa...

Veckans fokus är super! All som oftast uppnår vi de resultaten vi satt upp :)

Linda sa...

Åh tack! Stella har ju tränat en hel del med klossen :)

Nej?! Åh vad kul, har Ni också bott på kaserngården? Vart bor Ni nu? :)